onsdag 21. januar 2009
Tariffkonferanse YS spekter
I dag er det tid for årets første tariffkonferane. YS spekter skal samles og diskutere temaer som tariff 2008 til tariff 2009, erfaringer, utfordringer og muligheter. Vi vil få innspill fra arbeidsgiverforeningen Spekter og sikkert en spennende debatter. Temaet offentlige tjenestepensjoner blir selvfølgelig også en viktig tema på konferansen :) det er bare å brette opp ermene :)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar