torsdag 1. mai 2008



Hei, hei long time seeing :) i, am back, mybe :)

Det har vært en spennende høst og vinter med mye jobb og mye hygge :)

KFO har byttet navn til Delta - arbeidstager organisasjon i YS, Norges beste organisasjon, med potenisale til å bli enda bedre. Jeg er priviligert å ha blitt ansattevalgt til Helse Sør-øst RHF styret, en spennende og særdeles utfordrende plass, jeg og mannen var har vært på en fantastisk reise til Egypt, med cruise på Nilen, jeg er bare helt frelst når det gjelder Egyptisk kultur, tre "høydare" må være Abu Simpel, barbent i sanden foran og inne i Tempelet til Hatsepsut og selvfølgelig turen til Kongenens dal. Guttene mine er verdens beste og kanskje det aller mest spennende for tiden er at det "ryktes" om at jeg skal bli bestemor om ikke mange uker :) jepp bestemor, woooooow :)
Nå godt plassert i sofaen på hytta, med brygga og båten på vannet, med den luxsus å ha fri i morgen, derved en laaang weekend, gråvær ute, levende lys inne :)