


Onsdag 4. juli-07
Da er en flott uke i Alcudia over for denne gang. Vi har vært utrolig heldig med været og har hatt strålende sol hele uken.
Sol, bading, siesta og god mat gir avslapping for travle kropper. Deilig :)
Vakker blått hav er sjelefred godt som noe !
Spennende tur ned i dryppsvannsgrottene, moder jord er en fantastisk skulptør, vakkert, og skal vi si en"trivelig tur" til "perlefabrikken, Majorica i Manacor hvor vi både kan observere og kjøpe nydelig mallorca perler. Ellers ble det en tur til keramikkfabrikken og ikke minst mulighet for å være profesjonelle eksklusive "testpersoner" i likør testing. Profesjonelt gikk vi frem for å prøvesmake . Tøff jobb, for de mest hardbarkede var det mulighet for opptil 15-20 ulike likør varianter :)
Litt jobb hører med, to telefonmøter og en liten daglig dose med PC og nett/mail tilgang.
En solvarm øy med et tempo som passet oss perfekt.
Jepp, Alcudia og Mallorca anbefales på det varmeste av undertegnede :)