søndag 22. juli 2007

Juli-07


SOMMERFERIE :)

Det er simpelthen SOMMERFERIE og undertegnede ferier på Rivierane, Sjuestokk, Tønsberg.

En forsatt strålende juli til dere alle :)

torsdag 5. juli 2007

Torsdag 5. juli-07

I dag startet dagen med KTV(konserntillitsvalgte)og KVO(konsernverneombud)møte i Helse Sør-Øst RHF før vi hadde møte med adm. dir. Helse Sør-Øst RHF i Oslo.

Etter sammenslåingen mellom våre to regioner er det spennende og travle tider og det er viktig å være mest og best mulig samsnakket, involvert og ikke minst oppdatert til enhver tid :)

Innkalling og referater fra møtene vil bli sendt til aktuelle tillitsvalgte...

onsdag 4. juli 2007

Alcudia, første del av sommerferien 2007:)











Onsdag 4. juli-07

Da er en flott uke i Alcudia over for denne gang. Vi har vært utrolig heldig med været og har hatt strålende sol hele uken.
Sol, bading, siesta og god mat gir avslapping for travle kropper. Deilig :)
Vakker blått hav er sjelefred godt som noe !

Spennende tur ned i dryppsvannsgrottene, moder jord er en fantastisk skulptør, vakkert, og skal vi si en"trivelig tur" til "perlefabrikken, Majorica i Manacor hvor vi både kan observere og kjøpe nydelig mallorca perler. Ellers ble det en tur til keramikkfabrikken og ikke minst mulighet for å være profesjonelle eksklusive "testpersoner" i likør testing. Profesjonelt gikk vi frem for å prøvesmake . Tøff jobb, for de mest hardbarkede var det mulighet for opptil 15-20 ulike likør varianter :)

Litt jobb hører med, to telefonmøter og en liten daglig dose med PC og nett/mail tilgang.

En solvarm øy med et tempo som passet oss perfekt.
Jepp, Alcudia og Mallorca anbefales på det varmeste av undertegnede :)