Heia lenge siden sist ja :) nå har endelig mye av snøen forsvunnet og en kan kjenne på kroppen at det er tidlig vår og en deilig tid står foran oss.
Sitter i dag på Gardermoen sammen med gode kollegaer fra hele landet, allregional samling for KTV/kvo. Nyttig og trivelig :)
Gullgutten Ferdinand har blitt 10 måneder og er selvfølgelig den mest sjarmerende og utrolige lille gutt en bestemor bare kan ønske seg :)
mandag 20. april 2009
Abonner på:
Innlegg (Atom)