mandag 26 januar
Ny dag, nye muligheter, tidlig på`n, klokken 0715
Robert og jeg innover med toget, sesjonsdag for sønnen og fortaksmøte med helseministeren for mamman... Tid for foretaksprotokoll og bestilling fra dep. til de regfionale helsefortakene, og i dag er det helse Sør-Øst RHF sin tur.
mandag 26. januar 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar