mandag 26. januar 2009

mandag 26 januar

Ny dag, nye muligheter, tidlig på`n, klokken 0715

Robert og jeg innover med toget, sesjonsdag for sønnen og fortaksmøte med helseministeren for mamman... Tid for foretaksprotokoll og bestilling fra dep. til de regfionale helsefortakene, og i dag er det helse Sør-Øst RHF sin tur.

Ingen kommentarer: