søndag 23. september 2007

Ny søndag, nye muligheter :) Gårsdagen var en hyllest til jubilanten Arne Morten, dagen i dag har vært en hyllest til hvile av en litt sliten kropp :)
- og ja vær sikker, det jobbes kontinuerlig med oppgavene og utfordringene som nevnt i siste innlegg. I morgen skal jeg på mediakurs et par dager, alltid kjekt og alltid masse å lære. En strålende uke til dere alle, Lizzie :)

tirsdag 11. september 2007

Vakker høst og travelt hverdagsliv :)

Hei igjen :)

Du verden så fort dagene går, når sommeren er over og hverdagen setter inn.
Gått i gang med tillitsvalgt og forberedelse for en spennende og ikke helt umulig ganske så utfordrende høst. Vi jobber videre med sammenslåingen Helse Sør-Øst, står i startgropen for Hovedstadsprosjektet, ansattevalg til styret Helse Sør-Øst RHF og mye spennende arbeid i KFO med forberedelse til hovedavtaleforhandlinger i Spekter, hovedoppgjør 2008 og ikke minst nytt navn og logo... September hilsen Lizzie :)