Heia :)
Jeg reiste nedover til Geneve den 2 juli og skal arbeide her nede frem til den 17 juni. Følg mitt opphold og les mer om hva, hvorfor og hvordan på:
http://ilo.konferansen-2009.blogspot.com
Lizzie :)
lørdag 6. juni 2009
mandag 1. juni 2009
Heia
Sitter i sofakroken etter en fantastisk pinse :) for et vær,strålende sol og vindstille. Alle tre guttene på besøk + Katrine og Ferdinand :)
Det har vært spist god mat, både på hytta, Rivierane og på brygga i Tønsberg, det har vært kjørt båt, vannski, brett, ring osv. osv. :)
Vi har satt opp huskestativ så nå kan gullgutten huske og kose seg :)
Så vendte vi nesen hjemover og jeg begynte å pakke for 16 dager i Geneve og ILO-arbeid. Jammen ikke helt enkelt å vite hva en skal ha med seg, men kofferten har fylt seg opp og nå har jeg bare disse tuklete skoene igjen :) finken sprette, jeg var sikker på at nå etter å ha vært flink i tre uker, at nå skulle en kunne få skikkelig sko på bena igjen :) det gikk ikke så alledeles strålende, men uansett sko eller ei, Geneve here I come :)
Ikke minst også spennende med sluttinnspurten av meklingen i kommunesektoren og pensjon, pensjon, pensjon. tro meg jeg skal nok følge tett på her også :)
I tillegg begynner Spekter oppgjøret på fredagen, så det er som vanlig nok å følge med i og holde orden på :)
Sitter i sofakroken etter en fantastisk pinse :) for et vær,strålende sol og vindstille. Alle tre guttene på besøk + Katrine og Ferdinand :)
Det har vært spist god mat, både på hytta, Rivierane og på brygga i Tønsberg, det har vært kjørt båt, vannski, brett, ring osv. osv. :)
Vi har satt opp huskestativ så nå kan gullgutten huske og kose seg :)
Så vendte vi nesen hjemover og jeg begynte å pakke for 16 dager i Geneve og ILO-arbeid. Jammen ikke helt enkelt å vite hva en skal ha med seg, men kofferten har fylt seg opp og nå har jeg bare disse tuklete skoene igjen :) finken sprette, jeg var sikker på at nå etter å ha vært flink i tre uker, at nå skulle en kunne få skikkelig sko på bena igjen :) det gikk ikke så alledeles strålende, men uansett sko eller ei, Geneve here I come :)
Ikke minst også spennende med sluttinnspurten av meklingen i kommunesektoren og pensjon, pensjon, pensjon. tro meg jeg skal nok følge tett på her også :)
I tillegg begynner Spekter oppgjøret på fredagen, så det er som vanlig nok å følge med i og holde orden på :)
Abonner på:
Innlegg (Atom)