tirsdag 26. juni 2007

Tirsdag 26.06.07

Da er tiden inne for siste foretaksmøte og avtakking for Helse Sør RHF styret hos helseministeren. En epoke er def. over, og vi er godt i gang med nye utfordringer i Helse Sør-Øst RHF.

Undertegnede tar nå en uke ferie med mann og barn, før det er tid for å brette opp armene og starte strategi og forberedelser for høstens utfordringer, starter :) Ingen tvil, da skal YS og KFO være klar .......

Ønsker dere alle en strålende Sommer, kos dere masse, nyt :)

Sommerhilsen med klem

tirsdag 19. juni 2007

Tirsdag 19 juni-07

Da er en særdeles begivenshetsrik uke over med mange inntrykk og forhåpentligvis mange nye innspill for Innovativ tenking fremover. Erfaringsutveksling med gode kollegaer fra hele Norden er både spennende og utviklende. I tillegg til at vi har fått oppleve Island på mange måter.
Den velvære følelsen jeg opplevde "neddukket" i nydelig turkis, varmt vann i den Blå Lagune med "foryngelseskrem" i ansiktet var som balsam for sjelen :)

En fikk stablet seg inn i heimen mandag 18, klokken 0100, etter noe forsinkelse vedr. fly og bagasje, tid for noen timer på øret, for så å klargjøre og komme seg opp til Gardermoen hvor det var tid for første møte i stytringsgruppen for Nasjonal stab.-støtte, fase 1.

Deretter gikk ferden videre opp til Bodø hvor konserntillitsvalgte fra alle regioner, innen de fire hovedorganisasjonene + SAN har samling i tre dager. Samhandling, informasjonsutveksling og faglighet/kvalitet er viktige temaer på samlingen + sosial hygge :)
I går var det mulighet for båttur til Saltstraumen og middag i Lavvo i Geitvågen. I dag har det vært og er konferanse/samling hele dagen ...

søndag 10. juni 2007

Tid for forberedelse til en særdeles travel og spennende uke :)

Mandag 11.06.07 skal vi konserntillitsvalgte Helse sør-øst RHF ha møte med Helse sør-øst sin adm. dir. Bente Mikkelsen, for deretter være delaktive når alle ansatte i Helse Sør-Øst RHF er invitert til felles sammenkomst i Oslo.

Tirsdag 12.06.07: tid for tillitsvalgtsamling, region 5, KFO ,i Stavern ,hvor jeg virkelig ser frem til å treffe flest mulig av dere, spennende program og ikke minst særdeles viktig at dere gir meg innspill og tilbakmeldinger, stiller meg spørsmål om saker og ting dere lurer og ønsker at jeg skal ta med i mine vurderinger og ikke minst ta med innover til KFO sentralt: )
Samlingen varer til torsdag, jeg må desverre allerede videre onsdag morgen, så bruk tirsdagen godt :)

Onsdag 13.06.07: Samling på Gardermoen klokken 1000 med Hovedstyret, før det er tid til å reise til NTR-konferanse (nordisk tjenestemansråd) på Island hvor årets hovedtema er innovative velfredstjenester som skal diskuteres mellom våre kollegaer fra alle de Nordiske landene.

Hei, hei :)
En fantastisk søndag i Buskerud og ut på tur med, HOG, Chapter south east. 16 HD`er på rad og rekke. Strålende sol og særdeles varm, nesten litt i overkant selv på to hjul, flott likevel. Vi har kjørt langs Tyrifjorden, vært turister på Kistefoss museum ved Ringerike og dernest gikk turen hjem igjen.