lørdag 24. januar, klokken 1940
Tre fine dager med YS spekter tillitsvalgte og ansatte, gode diskusjoner, gode innlegg og trivelig samvær vel overstått :)
Det har kommet STORE mengder med sne og det laver ned, vi snakker mengder ja : )
Nå inne og godt oppe i sofaen, leser styresaker til Hovedstyremøte i Delta og NPSS, Nasjonalt program for Stab.-og støtte papirer og sånn ellers litt div..
Forsatt fin lørdagskveld til dere alle :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar