lørdag 24. januar 2009

Det sner, det sner, fidelibom :)


lørdag 24. januar, klokken 1940

Tre fine dager med YS spekter tillitsvalgte og ansatte, gode diskusjoner, gode innlegg og trivelig samvær vel overstått :)

Det har kommet STORE mengder med sne og det laver ned, vi snakker mengder ja : )
Nå inne og godt oppe i sofaen, leser styresaker til Hovedstyremøte i Delta og NPSS, Nasjonalt program for Stab.-og støtte papirer og sånn ellers litt div..

Forsatt fin lørdagskveld til dere alle :)

Ingen kommentarer: