onsdag 14 januar :) Asger og jeg hatt møte med YS tillitsvalgte i Oslo :)
Godt oppmøte, godt møte, masse innspill,spørsmål og utfordringer, en travel og utfordrende hverdag å være tillitsvalgt i spesialisthelsetjenesten. Viktig å spille sammen om det kan vi kan samles og enes om :)
Vi klargjør oss for valg, i flere roller. VALGTID, jepp det er valgtid :)
onsdag 14. januar 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar