onsdag 14. januar 2009

onsdag 14 januar :) Asger og jeg hatt møte med YS tillitsvalgte i Oslo :)
Godt oppmøte, godt møte, masse innspill,spørsmål og utfordringer, en travel og utfordrende hverdag å være tillitsvalgt i spesialisthelsetjenesten. Viktig å spille sammen om det kan vi kan samles og enes om :)
Vi klargjør oss for valg, i flere roller. VALGTID, jepp det er valgtid :)

Ingen kommentarer: