Hatt problemer med å få opp portalen, men er nå i kontakt med sykehuspartner, så det er det håp i løpet av dagen, ellers er det å få i gang arenaer for tillitsvalgte.
I regionen, Helse Sør-Øst RHF, er det allerede satt i gang store prosesser og omstillinger, fisjon og fusjon, og våre tillitsvalgte trenger å få passende/aktuelle fora for diskusjon og debatter. Det er derfor behov av at noen får og tar ansvar og innkaller aktuelle tillitsvalgte til møte hvor de felles kan bli enig om hvordan Delta kan stille sin kompetanse og faglighet til rådighet til beste for oss alle i disse utfordrende tider :)
Snart weekend, kos dere alle :)
fredag 16. januar 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar