tirsdag 13. januar 2009

Nytt år, 2009, Nye muligheter :) og litt om gullgutten til Bestemor, Ferdinand










Hei og hei, long time seeing :) har vært lite flink å "blogge", men nytt år, nye muligheter :) jeg må bare først fortelle fjorårets absolutte høydepunkt :) den 16 juli kom Gullgutten, Ferdinand, til verden :) Bestemors store stolthet :) Et lite mirakel som sjarmerer, fyller et bestemor hjerte med stolthet og selvfølgelig triller bestemor rundt fingeren :) just puur glede :) og dere trenger ikke være redd, jeg skal nå passe på at dere får opptil flere bilder å glede dere sammen med meg over :) her kommer første "lille skrytealbum" :)



Så sommeren 2008 hadde en ny liten krabat i fokus og det var deilig å være så priviligert at en kunne være i nærheten :)

Høsten har vært spennende, utfordrende og utrolig travel. Sammen med gode venner hadde vi en fabelaktig tur til Ølfestivalen i Munchen, skikkelig trøkk og trivelig, ut på tur med gode venner skaper gode minner og felleskap,

I jobbsammenheng har det vært forholdsvis mye både i Delta og i Helse Sør-øst, det har vært jobbet tett og mye i hele høst og det er nå vedtatt sykehusområder og 1. januar var Oslo Universitetssykhus, OUS, bestående av tidligere Rikshospitalet, Ullevår og AKer, en sannhet og til sommeren får vi Vest Viken HF, tidligere avd. Kongsberg av Blefjell Sykehus, Ringerike, Asker og Bærum Sykehus og Sykehuset Buskerud. Er du mer interessert gå inn på www.helse-sorost.no

I Delta har vi hatt valg for de neste 4 år, tenker at vi har fått en særdeles god politiskledelse og jeg er glad for å fått fornyet tilllit i styret fra egen region og gleder meg til å videreføre og ikke minst gyve løs på oppgavene..
Les gjerne mer om Delta på www.delta.no

Ingen kommentarer: