torsdag 28. mai 2009

Hovedstyret på Oslo S

Delte ut brosjyrer og plaster til de reisende onsdag ettermiddag

Etter en lang natt med mekling tok Deltas hovedstyre onsdag ettermiddag en pause for å dele ut plaster og brosjyrer på Oslo S. Deltas karakteristiske blå jakker kunne bli sett over hele sentralbanestasjonen.

- Vi la oss i 4-tiden og møttes igjen i dag tidlig. Samtidig bruker vi tiden til ting som dette, sier hovedstyremedlem Mari Røe.

På Oslo S delte 5-6 medlemmer fra hovedstyret ut både brosjyrer, plaster og sukkertøy for å synliggjøre Delta for Oslos befokning.

- Målet er å rekruttere medlemmer, og for å gjøre det må vi fortelle hva vi står for og ikke minst tydeliggjøre hvem vi er for, forklarer Arnstein Wækre, hovedstyremedlem fra region 2.

Ingen kommentarer: