tirsdag 26. mai 2009

heia :)

Denne uken startet Delta kampanjen, STORBY 2009, hvor vi setter Delta på kartet i Oslo byen, følg med på www.delta.no :)

I perioden 25. mai til 12. juni vil Delta sette farge på hovedstaden. I disse 3 ukene vil kampanjen ”Storby 09” føre til at Delta blir en enda sterkere merkevare i Oslo. Kampanjen omfatter både en stor grad av synliggjøring i bybildet, rekruttering av nye medlemmer og en rekke arbeidsplassbesøk.

Mange Bydeler og foretak vil i løpet av perioden få besøk av Delta og Deltas representanter. Først og fremst for å hilse på våre egne medlemmer, men også for å treffe de mange uorganiserte.

Delta Storby 09 skal sørge for at ansatte, både Oslo kommune, de store sykehusene og enkelte private områder/foretak skal få oppleve at 2009 blir hovedstadens Delta-år.

Tirsdag 19. mai gikk startskuddet med kickoff på Vika Konferansesenter og med en strålende opplagt Ingebrigt Steen Jensen som inspirator.

Delta – på parti med medlemmene.


Jepp, nå er vi i meklingsinnspurten i Pensjonsskampen. Skal opparbeiderettigheter for offentlig ansatte fornyes eller foringes ? det blir spennende timer fremover.
Alle hovedsammenslutninger står pr. nå sterkt i sammen om felles sak, så får vi se hva meklingsmann og ikke minst regjering har å gi !
Mange gode kollegaer gjør en kjempejobb i å forberede alle eventualiteter og det er vaslet streikeuttak over hele landet.
følg med på www.delta.no :

Jeg skal i dag i Forhandlingsmøte nå klokken 1400, Hovedstyremøte klokken 1600, følging av mekling til meklinsslutt, døgnvakt :), deretter er der forberedelser til styremøte i Helse Sør-Øst RHF, som avholdes på torsdagen, 0900 - 1800, i Helse Sør-øst RHF sine lokaler på Grev Wedels plass.

Tisdag 2. juni reiser jeg til Geneve og ILO-konferansen, følg med på bloggen min
ilo-konferansen-2009, hvor jeg vil prøve hver dag å fortelle litt om opplevelsen.

Nå er toget fremme i oslo byen og jeg får pakke sammen og "krykke" opp mot Brugata.
Klarte for to uker siden å " falle ned fra en fortauskant" jepp spenstig ikke sant, men det resulterte i et skikkelig overtråkk, mye vondt og krykkegåing :)
Nå heldigvis mye bedre :)

Ingen kommentarer: