Heia :)
I går var det styremøte i Helse Sør-Øst RHF hele dagen og nå har vi kommet til
fredagen før pinse :) og 4 dager til avreise ILO-konferansen og Geneve ...
En god start på dagen i dag, foten min er såååå mye bedre :) tjo, hei, så fikk jeg "overfalt" doktoren min før han viste at legekontoret var åpnet og fikk resepter på allergimedisinene mine, for deretter å kjøre til Asker og toget til Oslo.
Etter dagens jobbdont skal jeg nedover til Rivieraen må vite :)
En riktig god Pinse til dere alle :=)
fredag 29. mai 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar