fredag 29. mai 2009

Heia :)

I går var det styremøte i Helse Sør-Øst RHF hele dagen og nå har vi kommet til
fredagen før pinse :) og 4 dager til avreise ILO-konferansen og Geneve ...

En god start på dagen i dag, foten min er såååå mye bedre :) tjo, hei, så fikk jeg "overfalt" doktoren min før han viste at legekontoret var åpnet og fikk resepter på allergimedisinene mine, for deretter å kjøre til Asker og toget til Oslo.

Etter dagens jobbdont skal jeg nedover til Rivieraen må vite :)

En riktig god Pinse til dere alle :=)

Ingen kommentarer: