søndag 10. juni 2007


Hei, hei :)
En fantastisk søndag i Buskerud og ut på tur med, HOG, Chapter south east. 16 HD`er på rad og rekke. Strålende sol og særdeles varm, nesten litt i overkant selv på to hjul, flott likevel. Vi har kjørt langs Tyrifjorden, vært turister på Kistefoss museum ved Ringerike og dernest gikk turen hjem igjen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stili =)

may sa...

ja vel så dette er en blogg ja jeg sier som mats stili.
ellers savnet dere på sjuestokk stor ståhei med redningsaksjon på sandodden men det fikk dere vel med dere.....vi sees neste helg da

v