Tid for forberedelse til en særdeles travel og spennende uke :)
Mandag 11.06.07 skal vi konserntillitsvalgte Helse sør-øst RHF ha møte med Helse sør-øst sin adm. dir. Bente Mikkelsen, for deretter være delaktive når alle ansatte i Helse Sør-Øst RHF er invitert til felles sammenkomst i Oslo.
Tirsdag 12.06.07: tid for tillitsvalgtsamling, region 5, KFO ,i Stavern ,hvor jeg virkelig ser frem til å treffe flest mulig av dere, spennende program og ikke minst særdeles viktig at dere gir meg innspill og tilbakmeldinger, stiller meg spørsmål om saker og ting dere lurer og ønsker at jeg skal ta med i mine vurderinger og ikke minst ta med innover til KFO sentralt: )
Samlingen varer til torsdag, jeg må desverre allerede videre onsdag morgen, så bruk tirsdagen godt :)
Onsdag 13.06.07: Samling på Gardermoen klokken 1000 med Hovedstyret, før det er tid til å reise til NTR-konferanse (nordisk tjenestemansråd) på Island hvor årets hovedtema er innovative velfredstjenester som skal diskuteres mellom våre kollegaer fra alle de Nordiske landene.
søndag 10. juni 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar