tirsdag 26. juni 2007

Tirsdag 26.06.07

Da er tiden inne for siste foretaksmøte og avtakking for Helse Sør RHF styret hos helseministeren. En epoke er def. over, og vi er godt i gang med nye utfordringer i Helse Sør-Øst RHF.

Undertegnede tar nå en uke ferie med mann og barn, før det er tid for å brette opp armene og starte strategi og forberedelser for høstens utfordringer, starter :) Ingen tvil, da skal YS og KFO være klar .......

Ønsker dere alle en strålende Sommer, kos dere masse, nyt :)

Sommerhilsen med klem

Ingen kommentarer: