Tirsdag 26.06.07
Da er tiden inne for siste foretaksmøte og avtakking for Helse Sør RHF styret hos helseministeren. En epoke er def. over, og vi er godt i gang med nye utfordringer i Helse Sør-Øst RHF.
Undertegnede tar nå en uke ferie med mann og barn, før det er tid for å brette opp armene og starte strategi og forberedelser for høstens utfordringer, starter :) Ingen tvil, da skal YS og KFO være klar .......
Ønsker dere alle en strålende Sommer, kos dere masse, nyt :)
Sommerhilsen med klem
tirsdag 26. juni 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar