Tirsdag 19 juni-07
Da er en særdeles begivenshetsrik uke over med mange inntrykk og forhåpentligvis mange nye innspill for Innovativ tenking fremover. Erfaringsutveksling med gode kollegaer fra hele Norden er både spennende og utviklende. I tillegg til at vi har fått oppleve Island på mange måter.
Den velvære følelsen jeg opplevde "neddukket" i nydelig turkis, varmt vann i den Blå Lagune med "foryngelseskrem" i ansiktet var som balsam for sjelen :)
En fikk stablet seg inn i heimen mandag 18, klokken 0100, etter noe forsinkelse vedr. fly og bagasje, tid for noen timer på øret, for så å klargjøre og komme seg opp til Gardermoen hvor det var tid for første møte i stytringsgruppen for Nasjonal stab.-støtte, fase 1.
Deretter gikk ferden videre opp til Bodø hvor konserntillitsvalgte fra alle regioner, innen de fire hovedorganisasjonene + SAN har samling i tre dager. Samhandling, informasjonsutveksling og faglighet/kvalitet er viktige temaer på samlingen + sosial hygge :)
I går var det mulighet for båttur til Saltstraumen og middag i Lavvo i Geitvågen. I dag har det vært og er konferanse/samling hele dagen ...
tirsdag 19. juni 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar