Hei igjen :)
Du verden så fort dagene går, når sommeren er over og hverdagen setter inn.
Gått i gang med tillitsvalgt og forberedelse for en spennende og ikke helt umulig ganske så utfordrende høst. Vi jobber videre med sammenslåingen Helse Sør-Øst, står i startgropen for Hovedstadsprosjektet, ansattevalg til styret Helse Sør-Øst RHF og mye spennende arbeid i KFO med forberedelse til hovedavtaleforhandlinger i Spekter, hovedoppgjør 2008 og ikke minst nytt navn og logo... September hilsen Lizzie :)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar