søndag 23. september 2007

Ny søndag, nye muligheter :) Gårsdagen var en hyllest til jubilanten Arne Morten, dagen i dag har vært en hyllest til hvile av en litt sliten kropp :)
- og ja vær sikker, det jobbes kontinuerlig med oppgavene og utfordringene som nevnt i siste innlegg. I morgen skal jeg på mediakurs et par dager, alltid kjekt og alltid masse å lære. En strålende uke til dere alle, Lizzie :)

Ingen kommentarer: