lørdag 6. juni 2009

lørdag 6 juni, klokken 0821

Heia :)

Jeg reiste nedover til Geneve den 2 juli og skal arbeide her nede frem til den 17 juni. Følg mitt opphold og les mer om hva, hvorfor og hvordan på:

http://ilo.konferansen-2009.blogspot.com

Lizzie :)

Ingen kommentarer: