Heia :)
Jeg reiste nedover til Geneve den 2 juli og skal arbeide her nede frem til den 17 juni. Følg mitt opphold og les mer om hva, hvorfor og hvordan på:
http://ilo.konferansen-2009.blogspot.com
Lizzie :)
lørdag 6. juni 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar