torsdag 5. juli 2007

Torsdag 5. juli-07

I dag startet dagen med KTV(konserntillitsvalgte)og KVO(konsernverneombud)møte i Helse Sør-Øst RHF før vi hadde møte med adm. dir. Helse Sør-Øst RHF i Oslo.

Etter sammenslåingen mellom våre to regioner er det spennende og travle tider og det er viktig å være mest og best mulig samsnakket, involvert og ikke minst oppdatert til enhver tid :)

Innkalling og referater fra møtene vil bli sendt til aktuelle tillitsvalgte...

Ingen kommentarer: