Torsdag 5. juli-07
I dag startet dagen med KTV(konserntillitsvalgte)og KVO(konsernverneombud)møte i Helse Sør-Øst RHF før vi hadde møte med adm. dir. Helse Sør-Øst RHF i Oslo.
Etter sammenslåingen mellom våre to regioner er det spennende og travle tider og det er viktig å være mest og best mulig samsnakket, involvert og ikke minst oppdatert til enhver tid :)
Innkalling og referater fra møtene vil bli sendt til aktuelle tillitsvalgte...
torsdag 5. juli 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar